Sprawozdanie ze zbiórki publicznej
SPRAWOZDANIE ZE ZBIÓRKI PUBLICZNEJ przeprowadzonej przez Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej na podstawie decyzji nr 175/2014 wydanej dnia 18 marca 2014 r. przez Ministra Administracji i Cyfryzacji
1. Zbiórka została przeprowadzona w dniach 13-14 grudnia 2014 r. w Koszalinie, Białogardzie, Czaplinku, Darłowie, Jastrowiu Karlinie, Kołobrzegu, Miastku, Pile, Polanowie, Sianowie, Słupsku, Szczecinku i Wałczu na terenie sklepów sieci handlowych Biedronka oraz w Czaplinku, Miastku, Pile, Polanowie, Szczecinku w POLOmarket w ramach VII Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności Caritas „Tak, pomagam”. W czasie akcji zebrano następującą ilość ofiar w naturze:
Lp. |
Parafia |
Ilość KG |
BIEDRONKA |
||
1 |
KOSZALIN – CARITAS DIECEZJI KOSZALIŃSKO-KOŁOBRZESKIEJ
|
2209,19 |
2 |
BIAŁA –CARITAS PARAFII PW. WSZYSTKICH ŚWIETYCH
|
481,42 |
3 |
BIAŁOGARD –CARITAS PARAFII NARODZENIA NMP |
615,95 |
4 |
BIAŁOGARD – CARITAS PARAFII ŚW. JADWIGI |
268,00 |
5 |
BIAŁOGARD – CARITAS PARAFII NSPJ |
369,72 |
6 |
CZAPLINEK – CARITAS PARAFII ŚW. TRÓJCY |
215,82 |
7 |
DARŁOWO –CARITAS PARAFII ŚW. GERTRUDY |
517,19 |
8 |
JASTROWIE –CARITAS PARAFII NMP KRÓLOWEJ POLSKI |
839,80 |
9 |
KARLINO –CARITAS PARAFII ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA |
382,67 |
10 |
KOSZALIN – CARITAS PARAFII ŚW. WOJCIECHA |
286,70 |
11 |
KOSZALIN – CARITAS PARAFII ŚW. JÓZEFA
|
277,81 |
12 |
KOŁOBRZEG – CARITAS PARAFII MIŁOSIERDZIA BOŻEGO |
289,91 |
13 |
MIASTKO –CARITAS PARAFII MIŁOSIERDZIA BOŻEGO |
470,17 |
14 |
PIŁA –CARITAS PARAFII MB CZĘSTOCHOWSKIEJ |
251,00 |
15 |
PIŁA – CARITAS PARAFII ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO |
350,20 |
16 |
POLANÓW – CARITAS PARAFII PODWYŻSZENIA KRZYŻA ŚWIETEGO |
327,70 |
17 |
SIANÓW – CARITAS PARAFII ŚW. STANISŁAWA KOSTKI |
412,19 |
18 |
SŁUPSK –CARITAS PARAFII ŚW. MAKSYMILIANA KOLBEGO |
936,37 |
19 |
SŁUPSK –CARITAS PARAFII NMP KRÓLOWEJ RÓŻAŃCA ŚWIETEGO |
669,25 |
20 |
SŁUPSK –CARITAS PARAFII NAJŚWIĘTSZEGO SERCA JEZUSOWEGO |
859,16 |
21 |
SZCZECINEK –CARITAS PARAFII MIŁOSIERDZIA BOŻEGO |
869,02 |
22 |
SZCZECINEK –CARITAS PARAFII ŚW. KRZYSZTOFA |
345,03 |
23 |
WAŁCZ – CARITAS PARAFII ŚW. ANTONIEGO |
113,80 |
|
Razem |
12358,07
|
POLOmarket |
||
1 |
CZAPLINEK – CARITAS PARAFII ŚW. TRÓJCY |
15,22 |
2 |
MIASTKO –CARITAS PARAFII MIŁOSIERDZIA BOŻEGO |
146,58 |
3 |
PIŁA – CARITAS PARAFII ŚW. ANTONIEGO |
305,60 |
4 |
POLANÓW – CARITAS PARAFII PODWYŻSZENIA KRZYŻA ŚWIETEGO |
500,00 |
5 |
SZCZECINEK –CARITAS PARAFII ŚW. ROZALII |
349,42 |
|
Razem |
1316,82
|
2. Zebrane ofiary w całości zostały rozdysponowane na terenie kraju (diecezji). Pozyskane produkty żywnościowe za pośrednictwem Centrali Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej w Koszalinie
i Parafialnych Zespołów Caritas, które zgłosiły udział w zbiórce żywności zostały przekazane osobom najuboższym
i potrzebującym w formie paczek świątecznych. Zabezpieczono także pomoc doraźną
W sumie pomoc otrzymało 3547 osób wśród nich rodziny wielodzietne, rodziny dysfunkcyjne, bezrobotni, chorzy, osoby samotne, bezdomni.
3. Rozliczenie kosztów poniesionych na przeprowadzenie zbiórki publicznej:
- Promocja: wkład własny Caritas Polska – plakaty, ulotki, podziękowania, smycze, koszulki i Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej – informacje w Radio Koszalin, Gościu Niedzielnym,
- Transport: wkład własny Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej i Parafialnych Zespołów Caritas biorących udział w zbiórce,
- Praca wolontariuszy,
- Opłata skarbowa wkład własny Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej.
4. Forma podania sprawozdania do wiadomości publicznej
- Ogłoszenie na stronie internetowej www.koszalin.caritas.pl
Informacje będą dostępne, co najmniej przez kolejny miesiąc.
5. W ramach zbiórki żywności nie prowadzono zbiórki dobrowolnych datków do zaplombowanych puszek kwestarskich.