Sprawozdanie ze zbiórki publicznej
Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej publikuje sprawozdanie ze zbiórki publicznej "Kampania Nadzieje Mam".
Koszalin, 30.12.2014 r.
Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej
Kampania „Nadzieje Mam”
ul. Ks. bpa. Cz. Domina 8
75-061 Koszalin
tel. 94 3423690
SPRAWOZDANIE ZE ZBIÓRKI PUBLICZNEJ
I.PRZEPROWADZAJĄCY ZBIÓRKĘ:
Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej
ul. Ks. bpa. Cz. Domina 8
75-061 Koszalin
Zezwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej, organ wydający:
Decyzja nr 183/2014 Ministra Administracji i Cyfryzacji DAP-ZZP.83.465.2014
I. TERMIN, SPOSÓB PRZEPROWADZENIA ZBIÓRKI:
Zbiórka publiczna przeprowadzona została na terenie miasta Koszalina od 25.03.2014 r. do 31.12.2014 r. w następujących formach:
1. Sprzedaży cegiełek wartościowych.
Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej wyemitowała 3000 cegiełek wartościowych o nominalne 10 zł o łącznej wartości 30.000,00 zł (od nr 1 do 3000 cegiełki wartościowe), 1000 cegiełek wartościowych o nominalne 20 zł o łącznej wartości 20.000,00 zł (od nr 1 do 1000 cegiełki wartościowe), 300 cegiełek wartościowych o nominalne 50 zł o łącznej wartości 15.000,00 zł (od nr 1 do 300 cegiełki wartościowe), 50 cegiełek wartościowych o nominalne 100 zł o łącznej wartości 5.000,00 zł (od nr 1 do 50 cegiełki wartościowe),
Sprzedaż cegiełek była prowadzona na terenie całego kraju. Osobami odpowiedzialnymi za przeprowadzenie kampanii byli pracownicy i wolontariusze Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej, posiadający stosowne imienne dokumenty potwierdzające ich tożsamość. Łączna liczba sprzedanych cegiełek wartościowych 16 sztuk.
Łącznie ze sprzedaży cegiełek uzyskano kwotę 440,00 zł.
2. Dobrowolnych wpłat na rachunek bankowy.
Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej specjalnie na umożliwienie darczyńcom dobrowolnych wpłat założył w Banku PKO BP I Oddział w Koszalinie rachunek bankowy o numerze: 67 1020 2791 0000 7102 0216 9522
Od dnia 25.03.2014 r. do dnia 31.12.2014 r. łączne wpłaty na konto wyniosły
1 809,58 zł. w tym:
- środki przekazane od indywidualnych osób: 670,00 zł.
- Środki pozyskane przez pracowników i wolontariuszy Caritas: 440,00 zł.
- Środki ze sprzedaży cegiełek z wykorzystaniem internetu: 436,06 zł.
- kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunku: 0,06 zł.
- zwrot środków z PayU (allegro): 2,02 zł
- Zasilenie konta na zabezpieczenie opłat rachunku bankowego: 261,44 zł
II. ROZLICZENIE I SPOSÓB WYDATKOWANIA ZEBRANYCH ŚRODKÓW:
Łączny dochód ze zbiórki publicznej wyniósł 1 546,06 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset czterdzieści sześć złotych 06/100)
Przychody
1. środki przekazane od indywidualnych osób: 2. Środki pozyskane przez pracowników i wolontariuszy Caritas: 3. Środki ze sprzedaży cegiełek z wykorzystaniem internetu:
|
670,00 440,00 436,06 |
|
RAZEM |
1 546,06 |
|
Za zebrane środki pieniężne w wysokości 1 546,06 zł została zakupiona żywność dla mieszkanek Domu Samotnej Matki w Koszalinie, zgodnie z FV 14/12/01389 nr z dnia 16-12-2014, oraz artykuły gospodarstwa domowego zgodnie z Fv SDH/826 z dnia 16-12-2014 r.
III. ROZLICZENIE KOSZTÓW PRZEPROWADZENIA ZBIÓRKI:
Koszty przeprowadzenia zbiórki wyniosły łącznie 341,90 zł, zostały pokryte ze środków własnych Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej.
- Opłata skarbowa za wydanie pozwolenia na prowadzenie zbiórki publicznej: 82,00
- Opłaty za obsługę rachunku bankowego Kampanii „Nadzieje Mam”: 257,88
- Opłata za weryfikację Allegro: 2,02
Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej pozyskała darczyńcę, który w formie darowizny przekazał wydrukowane cegiełki, plakaty i baner reklamowy. Materiały te zostały wykorzystane do przeprowadzenia kampanii „Nadzieje Mam”.
IV. OGŁOSZENIE WYNIKÓW ZBIÓRKI PUBLICZNEJ
Ogłoszenie o wyniku zbiórki publicznej zostało umieszczone na stronie internetowej:
- Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej (www.koszalin.caritas.pl),