09.11.2017

Spotkanie w Centrum Kryzysowym

IMG_6533.JPGW środę 9 listopada 2017 w Centrum Kryzysowym dla Kobiet i Kobiet z Dziećmi „Nadzieja” im. św. Jana Pawła II w Koszalinie odbyło się spotkanie z panią Krystyną Piwońską – Rzeczniczką Praw Konsumenta.

Zaproszenie pracowników i mieszkanek Centrum Kryzysowego przyjęła Pani Krystyna Piwońska - Rzeczniczka Praw Konsumenta. Zgormadzonym opowiedziała o roli rzecznika praw konsumenta. Podzieliła się również swoim wieloletnim doświadczeniem. Głównym tematem spotkania było omówienie zagrożeń jakie wynikają z brania kredytów w parabankach. Pokazała jakie są podstawowe różnice między bankiem a parabankiem a także na co należy zwracać uwagę przy braniu kredytów. W klarowny sposób wyjaśniła w jaki sposób powinna być skonstruowana umowa między konsumentem a bankiem. Wyszczególniła prawa i obowiązki wynikające z zawarcia umowy, a także przybliżyła zmiany w ustawie o prawach konsumenta.

... powrót

Kontakt:

Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej
ul. bpa Cz. Domina 8, 75-061 Koszalin

tel. +48 94 342 36 90, fax +48 94 346 21 75
e-mail: sekretariat.koszalin@caritas.pl
© Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej. Wykonanie: strony internetowe słupsk
Wspierają nas:
  • 1.png
  • 2.png
  • 3.png
  • 4.png
  • 5.png
  • 6.png
  • 7.png
  • 8.png
  • PKO_FND_LOGO_RGB.jpg